Середа, 21.11.2018, 20:43
Вітаю Вас, Гість
"Щоб дати дитині іскорку знань,
педагогу потрібно увібрати ціле море
світла”

В.О. Сухомлинський


Ласкаво
просимо у наш садочок,
який допомагає пізнати дитині цей світ.
Маленький дошкільник прагне пізнати те,
чого він ще не знає, виявляючи при цьому
індивідуальні відмінності, реалізуючи здатність сприймати,
запам'ятовувати, уявляти, мислити, розмовляти.


Вік дошкільняти – це передусім вік допитливості, вік "чомучок”. Це період життя дитини, коли в неї щодня виникає безліч запитань. Запитує – отже, мислить, хоче мислити – має запитувати. Кожна дитина по – своєму входить у період "чомучки” і по - своєму якісно його проживає. Усі компоненти життєдіяльності дитини впливають на подальший розвиток її пізнавальної активності.

Пізнавальну
діяльність дошкільнят вихователі реалізують щоденно:
  • під час проведення занять;
  • при організації індивідуальної та підгрупової роботи з дітьми;
  • при проведенні спостережень, екскурсій та ігор на природі;
  • в пізнавально-розвивальних бесідах;
  • в дидактичних, конструкторсько-будівельних та настільних іграх;
  • при проведенні дослідницької діяльності та експериментування в повсякденному житті;
  • в театралізованій діяльності, іграх-драматизаціях.

Через малюнок відображаємо світ природи

Граючись – навчаємось через дидактичні ігри




    
Проведення спостережень, екскурсій та рухливих ігор на природі
допомагає педагогу формувати екологічну культуру
дошкільнят, навчає пізнавати дивовижну красу Всесвіту


   

Фрагмент рухливої гри "Бджілки”

Кожна пора
року цікава по-своєму в пізнанні краси природи